Reklamace
Reklamace zakoupeného zboží provádějte přímo u nás. Vždy se reklamace pokoušíme vyřídit k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Záruka se nevztahuje na:
- Vady vzniklé běžným opotřebením
- Nesprávným použitím výrobku
- Nadměrným namáháním a přetěžováním
- Násilné poškození (protržení, propálení atd.)
- Škody vzniklé nevhodnými úpravami zboží a nesprávnou manipulací
- Nesprávným skladováním
- Mechanické poškození
Postup pro reklamaci:
- Zašlete nám vyplněný reklamacni-formular . V elektronické podobě na email info@vsepropejska.cz či poštou na níže uvedenou adresu.
- Zboží zabalte a přiložte k němu reklamační formulář a kopii dokladu o zakoupení (fakturu).
- Zboží doručte na adresu Robin Jurník Hulínská 1799/1, 767 01 Kroměříž
- Vyčkejte, do 30 dnů se Vám ozveme s výsledkem reklamace.