Reklamace

Reklamace zakoupeného zboží provádějte přímo u nás. Vždy se reklamace pokoušíme vyřídit k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Záruka se nevztahuje na:

  1. Vady vzniklé běžným opotřebením
  2. Nesprávným použitím výrobku
  3. Nadměrným namáháním a přetěžováním
  4. Násilné poškození (protržení, propálení atd.)
  5. Škody vzniklé nevhodnými úpravami zboží a nesprávnou manipulací
  6. Nesprávným skladováním
  7. Mechanické poškození

Postup pro reklamaci:

  • Zašlete nám vyplněný reklamacni-formular . V elektronické podobě na email info@vsepropejska.cz či poštou na níže uvedenou adresu.
  • Zboží zabalte a přiložte k němu reklamační formulář a kopii dokladu o zakoupení (fakturu).
  • Zboží doručte na adresu Robin Gerák Hulínská 1799/1, 767 01 Kroměříž
  • Vyčkejte, do 30 dnů se Vám ozveme s výsledkem reklamace.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení